سخنگوی شهرداری تهران به اتفاق معاون فنی و عمرانی و مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و مدیران کل حوزه معاونت فنی و عمرانی از پروژه خانه شهر به عنوان بزرگترین پروژه بازآفرینی ابنیه تهران بازدید کرد.

بازدید شهری

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی شهرداری تهران به اتفاق «معاون فنی و عمرانی» و «مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق» شهرداری تهران و همچنین مدیران کل حوزه معاونت فنی و عمرانی، روز دوشنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۳، از پروژه خانه شهر در میدان امام خمینی (ره) تهران بازدید کرد و از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلع شد.

ابتدا معاون شهردار تهران ضمن بررسی وضعیت پیشرفت پروژه خانه شهر در بخش‌های مختلف ابنیه و تأسیسات، بر سرعت گرفتن تجهیز آمفی‌تئاتر ساختمان و نصب تجهیزات نهایی از جمله دستگاه‌های هواساز و تأسیسات موتورخانه تأکید کرد.

حق‌بین در ادامه با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به این پروژه به عنوان یکی از مظاهر هویتی در بافت مرکزی پایتخت، «پشتیبانی فنی و تخصصی»، «تأمین منابع مالی» و «نظارت مستمر بر اقدامات اجرایی» را از ارکان موفقیت و پیشرفت پروژه تاکنون برشمرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران را به عنوان بهره‌بردار پروژه به پیمانکاران و مشاور پروژه معرفی کرد و خواستار توسعه اقدامات اجرایی و تعامل لازم پیمانکاران با مرکز ارتباطات شهرداری تهران، به منظور تجهیز نهایی بخش‌های مختلف پروژه شد.

افتتاح خانه شهر با حضور شهردار تهران

در ادامه سخنگوی شهرداری تهران ضمن اشاره به سرعت یافتن اقدامات اجرایی در پروژه‌های جاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، خانه شهر را یکی از پروژه‌های برجسته و دارای اولویت‌ در سال جاری برای شهرداری تهران برشمرد.

محمدخانی افتتاح پروژه خانه شهر (بلدیه سابق) را از حیث توجه به تاریخ و فرهنگ تهران حائز اهمیت برشمرد و تغییرات محسوس وضعیت کنونی پروژه نسبت به بازدید ماه گذشته‌اش را یادآور شد.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، با اشاره به حضور شهردار تهران و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران در آیین افتتاح این پروژه مهم شهری، توجه به حفظ هویت و پیشینه تاریخی تهران را از ویژگی‌های بارز این پروژه برشمرد.

بازدید معاون فنی و عمران و سخنگوی شهرداری تهران از خانه شهر/ محمدخانی: پیشرفت در این پروژه مهم شهری محسوس است

گفتنی است، محمدخانی در پایان ضمن بازدید بخش‌هایی از پروژه نظیر سالن آمفی‌تئاتر و رمپ مرکزی، از تجهیز بخش موزه ساختمان خانه شهر، متناسب با پیشینه فرهنگی، هنری و تاریخی تهران از سوی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران طی ماه‌های آتی خبر داد.

کد خبر 873924
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha